NUTRIFERON


NUTRIFERON (30 X 1.2G)

HARGA :

 RM 181.25

Dicipta oleh individu yang menemui Interferon
Ahli imunologi yang terkenal dunia , DR Yasuhiko Kojima merupak individu pertama yang menemui Interferon pada tahun 1954, semasa beliau menjalankan penyelidikan di Universiti Tokyo. Setelah menjalankan penyelidikan selama 40 tahun dengan menguji ratusan sebatian semulajadi, beliau telah menghasilkan satu campuran unik daripada 4 ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukkan interferon secara semulajadi di dalam badan.

Meningkatkan Interferon Secara semulajadi.
Para saintis & komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat. NUTRIFERON merupakan satu-satunya pemakanan tambahan Di US yg dicipta oleh penemu interferon yg boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi.

Terbukti daripada 4 kajian klinikal pada manusia
Campuran Fitonutrien yg berkesan & selamat ini memberi sokongan imun tepat pada peringkat sel. Kajian menunjukkan khasiat kesihatan yang luar biasa & perlindungan imun yang diperolehi daripada campuran khas 4 ekstrak tumbuhan di dalam NUTRIFERON.

Rumusan Berpaten yg Eksklusif
NUTRIFERON tidak dapat dijumpai dimana-mana kedai. Ia hanya boleh didapati melalui SHAKLEE. Rumusan berpaten Butriferon yang unik adalah eksklusif kepada shaklee. Sebagai suatu supplement yang hebat & efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan & prestasi.
Menurut kajian terbaharu, NutriFeron telah berjaya membuktikan kesan positif terhadap serangan sel-sel semulajadi (NK)- menyokong lebih banyak perkembangan untuk sistem sains imunisasi ini.

Cara Pengambilan :

  • Satu minggu sekali sahaja untuk mereka yang sihat
  • Satu paket sehari (atau,jika perlu) diminum bersama air. Sila minum air secepat mungkin selepas dibukakerana ianya mudah menyerap kelembapan.
SIAPA YANG MEMERLUKAN NUTRIFERON INI???

  • Individu yang ingin kukuhkan sistem imun
  • Individu yang menghadapi masalah sistem imun.
  • Individu yang mendapati pengambilan Vitamin C (dos lebih) tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihidapi.
  • Individu yang apabila sakit (demam), sakitnya (demamnya) akan berpanjangan melebihi seminggu.
  • Ibu menyusu, namun mendapati anaknya masih kerap demam & demamnya pula berpanjangan.
Sebarang pertanyaan boleh Email : julaizaharun@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp : 017 9291087 @ 012 9950402 (jue)
FB : Julaizah Harun
FB Page : House of supplement2u
SID :1042062


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up