MEAL SHAKE SHAKLEE


MEAL SHAKES SHAKLEE (544GM)

HARGA :
 RM 113.75 

Shaklee MEAL SHAKE merupakan makanan segera yang rendah lemak & rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan @ snek lain. Ia mengandungi 19 vitamin utama & mineral tambahan & jika dihidangkan seperti yg disarankan ia kaya dengan sumber kalsium & protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat & sihat. Pilihan protein soya terbaik anda.
  • Sediakan vitamin & mineral penting-nutrien asas yg anak-anak yg sedang membesar & remaja-remaja perlukan untuk terus kuat & sihat
  • Sumber terbaik serat pemakanan & protein
  • Sumber pekat kalsium
  • Indek glisemik rendah

SIAPA PERLUKAN MEAL SHAKE SHAKLEE???

Sesuai untuk semua kanak-kanak terutama yg kurang selera makan @ sembelit, malahan boleh juga diminum oleh kanak-kanak yang menghadapi masalah obesiti. selain itu, ia juga sesuaiuntuk sesiapa sahaja (ibu hamil, ibu menyusu, pesakit dalam proses pemulihan selepas operation, mereka yang inginkan kulit cantik, ingin kekal sihat). Dicipta juga untuk anda yg tidak gemar supplement dalam bentuk tablet kerana MEAL SHAKE didatangkan dalam bentuk serbuk, dibancuh dengan minuman kegemaran anda. MEAL SHAKE ini juga bagus untuk mereka yg ingin menambah @ memantau berat badan.

6 FAKTA MENARIK TENTANG MEAL SHAKE.
  1. Menyediakan 24 jenis vitamin A-Z, mineral & 'Trace Mineral'.
kekuatan 'trace mineral' akan memberikan kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin & menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yg bertindak dengan vitamin larut lemak. * sesuai untuk mereka yang 'susah' menelan pil & juga mereka yg ingin jaga berat badan.

2. Membekalkan Nutrien kepada sel-sel
Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam pembentukkan kulit, kuku, rambut, organ-organ, darah, sel-sel imunisasi & sebagainya.* badan lebih sihat . malah protein juga penting untuk penghasilan susu badan. Sangat sesuai untuk ibu-ibu yg menyusukan anak.

3. Untuk Pembesaran
Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium & magnesium yg diperlukan untuk membina tulang & sel-sel dalam proses pembesaran. Sesuai untuk tumbesaran anak-anak & juga sesuai untuk ibu-ibu yg sendang hamil.

4. Anti-Oksida
Mengandungi vitamin A, C, E Zinc & Selenium yg merupakan komponen anti-oksidan untuk anti penuaan. Sesuai untuk mereka yg ingin kelihatan lebih muda & mementingkan kecantikkan.

5. Pemulihan Kulit
Lengkap dengan B-complex, Iron, Copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan kecerahan kulit. Sesuai untuk mereka yang inginkan kulit cantik & halus.

6. Detox
Kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon & perut/ buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan & bahan buangan daripada kolon & perut. Sesuai untuk kanak-kanak serta orang dewasa yg sering mengalami masalah sembelit.

ANTARA KELEBIHAN MEAL SHAKE ADALAH :
  • Meningkatkan tahap imuniti anak khususnya bagi yang kerap demam, batuk & selesema.
  • Membuka & meningkatkan selera makan khususnya bagi anak-anak yang picky eater.
  • Membantu mengatasisembelit bagi anak-anak.
  • Membantu mengatasi asthma
  • Membekalkan zat & nutrien lengkap yg diperlukan anak-anak bagi tumbesaran yg lebih sihat & sempurna
  • Meal shake juga sesuai utk seisi keluarga

Sebarang pertanyaan boleh Email : julaizaharun@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp 017 9291087 @ 012 9950402 (jue)
FB : Julaizah Harun
FB Page : House of supplement2u
SID : 1042062





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up