COHEALTH PLUS

COQHEALTH PLUS

HARGA :
RM 124.00 

COQHEALTH PLUS

CoQHealth Plus ini ialah supplement yang mengandungi campuran proprietari bagi Co Enzim Q10, Vitamin E serta extrak teh hijau. Setiap botol mengandungi 30 kapsul lembut CoQHealth Plus. Bahan utama dalam supplemen ini ialah Co Enzim Q10. Co Enzim Q10 adalah nutrien larut lemak yg dihasilkan dalam tubuh & terdapat di dalam semua sel-sel.


APAKAH PERANAN CO ENZIM Q10???

Co Enzim Q10 boleh didapati melalui pemakanan kita seharian seperti, daging lembu, ayam , brokoli, bunga kobis, kekacang, bayam & soya. Namun akibat faktor usia yg semakin hari semakin meningkat, pengambilan supplemen Co Enzim Q10 amat disyorkan setara dengan kandungan Co Enzim Q10 dalam badan yg semakin merosot.
Ianya boleh didapati di organ yg melaksanakan tugas berat seperti jantung, hati, buah pinggang & pankreas. Peranan utama Co Enzim Q10 adalah :

menghasilkan tenaga dalam setiap sel tubuh terutamanya otot jantung
bertindak sebagai anti oksidan (melindungi arteri daripada pengoksidaan low- density lipoproteins (LDL) )
Melindungi arteri dari kolestrol 'jahat'
Membantu menggalakkan fungsi yg sihat utk saluran darah termasuklah yg menyalurkan darah ke jantung.

KEBAIKKAN UTAMA - Co Enzim Q10 ia dapat menangani serangan jantung. Jika kita didapati mempunyai rendah Co Q10 di dalam sel-sel otot jantung, maka jantung adalah berisiko untuk gagal berfungsi.

KEBAIKKAN LAIN - Co Enzim Q10 dapat mengurangkan simpton-simpton masalah jantung seperti sesak nafas, sukar tidur & bengkak. CoQ10 penting untuk meningkatkan tenaga di dalam otot jantung, juga meningkatkan kekuatan jantung untuk mengepam darah ke seluruh badan


SIAPAKAH YANG SESUAI MAKAN COQHEALTH PLUS???

sesuai diamalkan oleh sesiapa sahaja yg ingin mengekalkan tahap kesihatan yg terbaik. Bagi mereka yg sudah mencapai 3 series, Coqhealth plus adalah supplemen wajib diamalkan kerana pada peringkat usia ini kandungan Co Enzim Q10 sudah mula beransur-ansur berkurangan.


KEBAIKKAN COHEALTH PLUS SHAKLEE

menyokong pengeluaran tenaga dalam jantung
Menggalakkan & melindungi arteri terhadap pengoksidaan kolestrol 'jahat'
membantu menambah & mengekalkan tahap Co Enzim Q10 dalam darah
meningkatkan tenaga & stamina diri.


Jantung merupakan komponen paling berharga dalam tubuh badan manusia. Jadi bagaimana kita nak pelihara jantung kita supaya sentiasa stabil & sihat?? Penyelesaiannya adalah marilah kita amalkan pengambilan COQHEALTH PLUS SHAKLEE, merupakan supplemen terbaik untuk jantung.


Sebarang pertanyaan boleh Email : julaizaharun@gmail.com
Call/SMS/Whatsapp 017 9291087 @ 012 9950402 (jue)
FB : Julaizah Harun
FB Page : House of supplement2u
SID : 1042062

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up