CINCH SHAKE MIX


CINCH SHAKE MIX (15 SERVING)

HARGA :
 RM 173.00

CAMPURAN PROPRIETARI PROTEIN DENGAN LEUSINA

  • Bebas laktosa
  • Rendah Glisemik
  • Soya Bukan -GMO
Cinch Shake sangat enak & merupakan cara yg berkhasiat untuk membantu dalam mengekalkan otot & memberikan kepuasan kepada anda semasa menurunkan berat badan.  Diperkayakan dengan Leucine bagi mengekalkan otot semasa anda menurunkan berat badan.
kaya dengan protein bangi membantu rasa kenyang
Tinggi serat dengan 6 gram bagi setiap hidangan

Cinch Shake merupakan minuman yg sangat lazat & berzat untuk membantu anda memelihara otot, yg penting & menjadikan anda sentiasa berasa kenyang & berpuas hati disamping dapat menurunkan berat badan.

Rumusan proprietari ini diperkayakan dengan Leucine, iaitu asid amino yg memberi signal kepada badan utnutk memelihara otot semasa proses pengurangan berat badan. Dalam erti kata lain, leucine dalam Cinch Shake mambantu anda menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot anda. Setiap kali anda menikmati Cinch Shake, anda akan memperolehi 24 gram protein & ini adalah penting.

Mengapa???
Ini karena protein digunakan untuk membina otot yg boleh meningkatkan metabolisme & membakar kalori. Makanan yg kaya dengan protein juga membantu untuk menahan lapar, ia boleh membantu mengurangkan pengambilan makanan ringan di antara waktu makan. Tidak ketinggalan juga kandungan leucine & zat-zat memberi manfaat kepada tubuh badan. 

Sebarang pertanyaan boleh Email : julaizaharun@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp 017 9291087 @ 012 9950402 (jue)
FB : Julaizah Harun
FB Page : House of supplement2u
SID : 1042062

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up