KALAU NAK BERJAYA KENA FOKUS

Hi...entri hari ni nak cakap pasal FOKUS...cerita fokus saya bersama SHAKLEE..awalnya saya consume SHAKLEE untuk atasi masalah kesihatan MIGRIN & GASTRIK...bila dah rasa sendiri kesan baru lah decide nak join SHAKLEE..masa mula-mula dulu adalah juga rasa boleh ke aku BERJAYA dalam SHAKLEE macam orang lain..bila first month join hanya untuk makan sendiri, untuk anak & untuk mak dan ayah je...masa tu dapat bonus dalam RM 2+.++... lama-lama bila ada kawan- kawan yang berminat untuk try SHAKLEE rasa best sangat sebab dapat tolong diorang..masuk bulan ke 3 join dapat la RM 7+.++...lama juga dok kat angka tu jek..heheh bukan salah orang lain pun salah sendiri sebab tak FOKUS...


Bila dah start FOKUS alhamdulillah cecah lah 3 angka RM 2++.++...sekarang ni tengah FOKUS lagi untuk ke angka -angka yang seterusnya. Kalau Master dalam SHAKLEE muda-muda lagi 26 tahun, 27 tahun , 30 tahun dah dapat 4, 5 angka sebelum..insya allah saya mesti boleh..janji FOKUS..Insya Allah..belum terlambat untuk saya berjaya..Anda pun sama..tak de yang terlambat



Saya Agen Shaklee area Johor Bahru & Pasir Gudang
017 9291087 @ 012 9950402 (jue)


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up