CHIMIEY DAN OMEGA GUARD SHAKLEE

Assalamualaikum..

Hi semua...

Salah satu supplement shaklee yang saya beri untuk anak saya adalah OMEGA GUARD, selain daripada MEAL SHAKES SHAKLEE  dan CHEWABLE VITA C.

Anak saya ni jenis tak susah nak makan UBAT @ SUPPLEMENT, pahit ke ..manis ke memang tak de hal..sangat mudah..dari kecik lagi nak bagi UBAT je..dia nganga je mulut dia..tak payah susah payah..alhamdulillah...

Sama juga dengan supplement memang tak susah, dia mintak sendiri je kalau mak dia ni terlupa..hehehe




KENAPA BANYAK SANGAT SUPPLEMENT??

Actually, anak saya ni ada sedikit masalah kesihatan mudah dapat BATUK, SELESEMA dan SIMPTON SEAKAN ASTHMA tapi bukan asthma. Jadi cara rawatannya memang sama macam pesakit asthma, kena ned, salbutamol, singulair..ni memang ubat-ubatan biasa dia lah.

Bulan 5 2014 lepas , anak saya di masukan ke wad sebab masalah susah untuk bernafas ni..doktor start bagi INHALER VENTOLIN (salbutamol) tapi yang jenis ubat pelega sahaja. sebenarnya tak pernah guna pun lagi...saya just konsiten bagi dia OMEGA GUARD je.

Eksperiment kat anak sendiri, Alhamdulillah..saya tak kata dia ok 100%, apa yang saya buat ELAKKAN FAKTOR PENCETUS dan KONSISTEN ambil OMEGA GUARD. Sebelum ni memang bergantung dengan UBAT, selang 2 ke 3 bulan penyakit ni datang Hospital pun dah jadi macam rumah ke 2.

Pada saya PREVENTION BETTER THAN CURE, dia (anak ) terlalu kecik lagi untuk saya 'sumbat' macam-macam ubat yang akan beri kesan sampingan untuk jangka masa panjang.







Saya Agen SHAKLEE JOHOR BAHRU & PASIR GUDANG.
ID No 1042062

COD Kg Melayu Majidee, Kg Bendahara, TESCO Tebrau, AEON Tebrau, Plaza Angsana, Giant Taman Suria (Southern City), Larkin Perdana, Pasar Larkin, AEON Permas Jaya, Kip Mart Masai (Pasir Gudang)

CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM 017 9291087







0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up